събота, 3 октомври 2015 г.

Лесно и вкусно: Пиперено мезе / Fried Pepper Salad with Feta



Рецептата е много лесна, вкусна, бърза и с много малко съставки. Ако ви харесва, опитайте, заслужава си!

Пиперено мезе / Fried Pepper Salad with Feta

Продукти:

5-6 големи пиперки (чушки),
4-5 скилидки чесън,
зехтин за готвене или олио,
щипка черен пипер,
магданоз,
оцет на вкус,
бяло саламурено сирене



  • Пиперките (чушките) се измиват, подсушават, почистват от дръжките и семките и нарязват на едри парчета. Скилидките чесън се обелват и нарязват на едро.
  • Зетинът за готвене или олиото се загрява в тиган (аз използвам дълбок) и пиперките (чушките) се изпържват в него. Малко преди да се извади пипера (чушките) от тигана, се прибавят нарязаните на едро скилидки чесън. Държат се на котлона само колкото да се сотират за кратко, така че да си пуснат аромата - не повече от половин минута. 
  • С помоща на решетеста лъжица пипера и чесъна се изваждат и поставят в чиния. 
  • След като пипера изстине се поръсва с щипка черен пипер и оцет на вкус. Магданозът се нарязва на ситно и се поръсва и той върху пипера.
  • Сиренето се натрошава и се слага най-отгоре.


4 коментара:

  1. Наистина вкусно мезе - за мен понякога и основно ястие. :)
    Наздраве, Лети!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наздраве, Ирме!
      И аз така, понякога за основно си го хапвам :-)
      Благодаря ти!

      Изтриване
  2. Много обичам патладжани, тиквички или чушки с чесън, олио и оцет. Правим и тази салата с чушки, но с оцет и без сирене. Ще пробвам по твоя начин може би скоро, че имам едни изостанали чушки у дома. Поздрави и до скоро! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Оооо, забравила съм да спомена оцета при продуктите. И аз слагам, ама съм заплес, написала съм го само долу при обясненията. Сега, благодарение на теб ще се коригирам :-) Благодаря ти, Мира!
    Надявам се и със сиренце да ти харесат. И аз- съм почитател на патладжани, тиквички или чушки с чесън, олио и оцет. Бях качила тази година и една рецепта за патладжани и тиквички, гриловани, подправени със зехтин, балсамико, чесън и копър - много, много вкусни стават така :-)
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване