четвъртък, 22 януари 2015 г.

Салата с печен пипер (чушки) / Roasted Pepper Salad


Салата с печен пипер (чушки) / Roasted Pepper Salad

Продукти:

7-8 печени белени пиперки (чушки),
4-5 стръка пресен лук ( или половин глава червен лук),
1 с.л. ситно нарязан магданоз,
1 с.л. ситно нарязан копър,
1 скилидка много ситно накълцан или пресован чесън,
черни маслини,
около 100 гр. бяло саламурено сирене
зехтин (или олио),
винен оцет,
сол



      Начин на приготвяне:

  • Нарежете пипера (чушките) на ивички. Сложете го в купа. 
  • Прибавете ситно нарязания пресен лук, ситно нарязаните копър и магданоз, както и пресования (или ситно нарязан) чесън. 
  • Подправете със сол, зехтин и оцет на вкус. Разбъркайте много добре.
  • Сложете салатата в салатна чиния.
  • Добавете маслините.
  • Нарежете сиренето на малки кубчета и го разпределете върху салатата.

 Да ви е сладко!


14 коментара:

  1. Лети, любима салата! За мен без маслини ;) Слънчев и усмихнат петък! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ние, цялото семейство, сме големи любиттели на маслините :-) Но дори и без маслини, тази салата ми е любима и на мен :-)
      Благодаря!
      Сърдечни поздрави, Таня!

      Изтриване
  2. Много, много любима салатка! И да, задължително със сирнце, Лети!
    Още утре ще си направя. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И на мен ми е от любимите, особено през този сезон :-)
      Поздрави сърдечни, Ирма!

      Изтриване
  3. Обичам я тази салата :)
    Хубав петък, Лети!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз, с колкото може повече зеленийки вътре :-)
      Хубава неделя, Дани!

      Изтриване
  4. Прекрасна салата! Обичам нашенските вкусове, никъде ги няма по света. Комбинацията на салатата ти е повече от вкусна. Страхотна!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хубава е нашенската кухня, така е!
      Благодаря ти, Йоли! :-)
      Прегръдки!

      Изтриване
  5. Лети, не съм най-големият любител на тази салата (и на печените чушки като цяло), но по-апетитна от твоята не съм виждала да бъде приготвена! Толкова, че чак ми се иска да е пред мен чинийката. Чудесна е, а с маслинките - още повече. :)
    Прегръдки и поздравления за компилацията зимни салати! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря, Гери! Радвам се, щом и теб (която не обича толкова много печените чушки) съм успяла да изкуша!
      Прегръдки!

      Изтриване
  6. Много обичам салата с червен пипер, може би повече от всички останали. Прекрасна е,Лети! Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Мъхче!
      Печения пипер и аз си го обичам много във всякакви кулинарни превъплъщения.
      Поздрави!

      Изтриване
  7. Любими салати, Лети - разкошни съчетания, вкусове и аромати...
    Обожавам начина ти на поднасяне и представяне, впечатляващо красиви снимки!
    Благодаря, поздрави за теб, хубав и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Диди, за хубавите думи!
      Аз пък намирам радост за очите и небцето, както и вдъхновение на страничките на твоето виртуално местенце :-)
      Поздрави и чудесни почивни дни!

      Изтриване