сряда, 21 юли 2010 г.

Grazie, Alice!

Вече съм споделяла за любовта си към Италия, италианската кухня и италианската музика.
Ето защо, днес се изненадах изключително приятно от една награда, която долетя при мен от една млада дама - Alice и нейния хубав италиански блог Cenerentola in Cucina. Grazie, Alice!




Доколкото успях да разбера, регламента изисква да предам наградата на 15 други блога. Това много ми харесва, защото си имам мнооого блогове, които ме вдъхновяват :)
И така, да пристъпя към предаването на хубавия приз:

1. Диди (Опитайте...) , защото в нейната кухня винаги е красиво, интересно, доставящо наслада на сетивата и много, много вкусно, а освен това е и много мил човек.
2. Дими (Тайната на нашата вечеря), защото там получавам вдъхновение в големи количества - толкова майсторство, финес и внимание към детайла има. Не спирам да се възхищавам и на блога й и на нея самата, като човек - рядко отзивчив и мил.
3. Пепи (храна за мойте канибали), защото при нея има винаги нещо вкусно, винаги някой полезен съвет и освен това е много сърдечна.
4. Лулу (Something), защото ме кара да се смея, наслаждавам се на страхотни снимки и намирам прекрасни рецепти и идеи.
5.Зори (Eoc), защото ми е много приятно и интересно при нея, допадат ми нейните рецепти и начина им на представяне.
6. Ина (Ossigeno), защото е вкусно при нея и намирам интересни идеи.
7. Мария (Цветно...с Пепеляшка), защото винаги има някоя интересна история или поредното кулинарно изкушение, приготвено с много умение и любов, а често и двете заедно :)
8. Мария (my cooking creations), защото споделяме обща страст - Италия и защото при нея намирам прекрасни рецепти и мило отношение.
9. Nanita - при нея винаги ми е много уютно и винаги има нещо примамливо, приготвено от умелите й ръце.
10. Ани (Вкуснотека), защото при нея е вкусно и интересно.
11. Ирина (Sunshine`s kitchen), защото е толкова млада, а такъв майстор в кулинарията. Освен това, от блога й винаги лъха позитивизъм и слънчево настроение.
12. Тони (С мен в кухнята), защото при нея е много, много вкусно и приятно и се чувствам уютно.
13. Дани (cooks-and-bakes), защото при нея винаги всичко е изпипано, красиво, вкусно.
14. Дани (В кухнята на моето семейство) - там следват изкушение след изкушение, представени с много хубави снимки
15. Мария (My cooking book) - в нейната кухня е винаги много ведро и приятно и има интересни предложения.

Както и педполагах, въпреки внушителната на пръв поглед цифра - 15, пак не можах да изброя всички блогове, на които съм почитател и с удоволствие си ги следя...Трудна е тази работа с наградите, нали?
Искам да пожелая на всички, които се отбиват при мен, прекрасно лято, изпълнено с хубави изненади и много настроение! :)

14 коментара:

  1. Честито, Лети!
    С пожелание за още много награди, тъй като освен естет, съдейки по музиката, която слушаш и ястията, които приготвяш и поднасяш с много любов, си и много приятен човек.

    Благодаря ти :)

    Слънчево и много усмихнато лято: Ина

    ОтговорИзтриване
  2. Лети, да ти е честита наградата и да заслужиш още много.
    Благодаря ти и на свой ред, че си написала такива добри думи за моя блог, това ми е и най-голямата награда - всичките вас, като едно голямо, приятелско сечейство!
    Незабравимо лято и от мен, чак днес разбрах, че си "морско чадо" !
    Пепеляшка

    ОтговорИзтриване
  3. Лети, честито! И благодаря :) трогната съм от вниманието :)
    Поздрави и усмивки :)

    ОтговорИзтриване
  4. Честито Лети и благодаря! Поздрави и хубаво слънчево лято! Надявам се скоро да се видим :)

    ОтговорИзтриване
  5. Честита награда, Лети! С пожелания за още много да получиш - блога ти е прекрасен - красив, нежен и вкусен. Винаги е удоволствие да се отбивам при теб.
    Благодаря на свой ред и ти пожелавам едно прекрасно лято!

    ОтговорИзтриване
  6. Лети, честита награда!С огромни благодарности за жеста и с пожелание за още много кулинарни приключения
    Руми

    ОтговорИзтриване
  7. Лети, честита нова награда!
    С пожелания за още кулинарно вдъхновение, прекрасни рецепти и много признания!
    Благодаря за жеста и вниманието, симпатията е взаимна!
    Весело, усмихнато и щастливо лято, Диана

    ОтговорИзтриване
  8. Лети, честити награди!!!
    Изненада ме приятно днес! Благодаря ти, че споделяш наградите си и с мен!!!
    Желая ти най-веселото и усмихнато лято!

    ОтговорИзтриване
  9. Лети, честито!
    Благодаря за вниманието и наградата!
    Хубаво и усмихнато лято!

    ОтговорИзтриване
  10. Лети, благодарност от сърце! И за похвалните думи, и за чудесната награда, за вниманието и за симпатията!

    Поздрави и :-)

    ОтговорИзтриване
  11. Благодаря ви на всички от сърце!
    За мен е огромно удоволствие да идвам на гости в прекрасните виртуални кътчета, които сте създали!
    Беше радост да предам наградата на всички вас!
    Пожелавам ви вкусни, вълнуващи и незабравими летни дни! :)

    ОтговорИзтриване
  12. Лети, честито за наградите! Напълно заслужени са. Винаги мога да намеря нещо вкусно и различно при теб.
    От сърце благодаря за споделянето им и за милите думи! Трогната съм!

    Слънчево, изпълнено с приключения и много усмивки лято :-)

    п.п. Ако идвате на море към Варна, ще се радвам да се видим :)
    Това е по повод коментара на Мими.

    ОтговорИзтриване
  13. Тони, благодаря ти! Удоволствието беше изцяло мое!
    А за виждането, със сигурност с теб можем, защото и аз съм варненка, но не знаех досега, че и ти :)
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  14. Лети,
    благодаря за прекрасната награда. Трогната съм, че блогът ми ти харесва и го намираш за полезен. Благодаря за приятелското отношение и че често се отбиваш при мен да драснеш някой ред :)
    Хубав и слънчев август :))

    ОтговорИзтриване