вторник, 20 април 2010 г.

Пролетна усмивка


Поводът за този постинг е пролетната усмивка, която ми дари di_ani - Опитайте
Тя ми даде не една, а цели две награди и думите й ме накараха да се усмихна :)
Нейният блог ме зарежда винаги с толкова позитивизъм и ведро настроение, от нея съм научила толкова много неща (и продължавам да научавам), че каквото и да кажа, като израз на благодарност, ще бъде малко. Ето защо, ще кажа само простичко - благодаря ти, скъпа Диди, но го казвам от сърце! За мен е чест да приема тези награди и прелестния пролетен букет :
На свой ред, искам да ти поднеса тези цветя, дано те да ти донесат ведро, пролетно настроение и да те накарат да се усмихнеш, както се усмихвам аз:

Nanita, с мил жест на внимание, също ме дари с играта-награда. Благодаря ти, Nanita! За теб са тези цветя:

Сега се захващам с условията на двете награди, ще започна с тази много свежа и весела награда:

Условията са следните:
- Да благодаря за наградата + линк към човека, който ми я дава.
- Да се "накипря" с картинките, които представляват наградата.
- Да наградя други 10 блога, с линкове към тях.
- Да уведомя наградените блогове.
Първите две условия вече изпълних и то с голямо удоволствие:)
Сега с не по-малко удоволствие ще пристъпя към третото - 10-те блога, на които ще дам наградата. Те са:
Дими - Тайната на нашата вечеря
Йоли - Вкусно с Йоли
DSdiva - Самодивска омая
Мария - my cooking creations/a>
Dani -
Музика за свободното време
Tanita - Рецепти прелитащи през океана
Зори - EOC
Nanita - Nanita
Мира - marmottes et chocolat
Ева - Кулинарна фурия

Сега за втората игра-награда:
Условията на играта са:
Да споделя 10 неща, които ме правят щастлива.
Да кажа 5 неща, които не знаете за мен
Да посоча линкове към 5 сайта, които да получат наградата и да продължат играта

Нещата, които ме правят щастлива... Не бях се замисляла досега, просто си изживявам щастливите моменти, когато са тук, но ще се опитам сега да помисля и изредя.
- Децата и съпругът ми ме правят щастлива, а най-щастлива съм когато са здрави и добре;
- Когато обичните ми хора (родителите ми, семейството на сестра ми, ...) са здрави и добре, също съм щастлива;
- Щастлива съм, когато разглеждам непознати кътчета от света;
- Щастлива съм с хубава книга в ръка;
- Щастлива съм, когато слушам любима музика;
- Щастлива съм когато съм сред природата и в мигове на покой мога да и се наслаждавам, пропускайки забързаното ежедневие край себе си;
- Щастлива съм, когато създавам нещо (без значение колко дребно е то) и се получи добре;
- Щастлива съм, когато видя как нещо добро, нещо духовно, побеждава пошлост, посредственост и скудоумие;
- Щастлива съм, когато идват пролетта и лятото;
- Щастлива съм от добра дума и от мил жест.

5 неща, които не знаете за мен:
- Обичам да пътешествам, както в чужди държави, така и в родината;
- Влюбена съм в Италия, непрекъснато ме зове и искам да се връщам там отново и отново;
- Много обичам да слушам джаз. Харесвам още класическа музика и евъргрийни. Запален почитател съм на Питър Гейбриъл. Както виждате музикалния ми вкус е малко еклектичен.
- Живея във Варна;
- Не харесвам зимния сезон и изобщо студа

5-те блога, на които давам на свой ред тази награда и трябва да продължат играта са:
Dani - Музика за свободното време
DSdiva - Самодивска омая
Ева - Кулинарна фурия
Мария - my cooking creations/a>
Мира -
marmottes et chocolat

8 коментара:

  1. Лети,
    на свой ред да благодаря!
    Успя да ме усмихнеш - обичам фрезии, тяхната нежност, елегантност и ухание.
    Благодаря за споделеното, наистина е хубаво да се замислим какво ни прави щастливи. От сърце ти желая любов, въхновение и много такива моменти!

    ОтговорИзтриване
  2. Лети,
    благодаря за прекрасната награда:)
    Радвам се, че я получавам!

    Колкото до второто : аз вече се "разкрих"
    в публикацията "Пиле с лапад...

    Когато прочетох това, което не знаем за теб
    открих почти себе си!!!
    Поздрави на Варна и се радвам за всичко,
    което те прави щастлива!

    ОтговорИзтриване
  3. Диди,
    Благодаря за пожеланията и вниманието!
    Слънчево настроение в идните дни : Лети

    Dani,
    DSdiva,
    Вие ме изпреварихте. Точно щях да ви гостувам в блоговете, за да ви кажа за наградата, както е по регламент :)
    Много харесвам блоговете ви и с радост ви чета!
    Усмихнати дни от седмицата ви пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  4. Интересно ми бе да прочета.. Лети :-)

    Имаш основание да не харесваш зимата и студеното време.. но пък лятото и пролетта са чудни във Варна :-D

    Благодаря ти от все сърце за вниманието, симпатията и милия жест!

    Поздрави от мен и..
    ..нека и занапред те усмихват и радват всички тези малки и големи неща, любими хора, различни кътчета от света.. :-)))

    Здраве и късмет за теб и близките ти!

    ОтговорИзтриване
  5. Дими, благодаря ти! :)
    Здравето и късмета да ти се връщат стократно!
    Усмихнат ден от мен!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря, Лети :)
    Беше ми интересно да прочета за теб!
    Поздрави и приятна вечер!

    ОтговорИзтриване
  7. Удоволствието е за мен, EOC!
    Много поводи за усмивки ти пожелавам :)

    ОтговорИзтриване