понеделник, 23 ноември 2015 г.

5 варианта на картофена салата / 5 Potato Salad Recipes



   Обичате картофена салата, но все пак ви омръзва да ядете все традиционната? Иска ви се разнообразие и се чудите какво да приготвите? Добре дошли в отбора, тогава! :-)
   Вариантите, които ще ви покажа, са рожба точно на такива обстоятелства - желание за нещо, леко по-различно от обичайната картофена салата. При това, далеч не съм показала всички комбинации, които са ми хрумвали или съм видяла някъде. Ще трябва да допълвам  :-)

Мачкана картофена салата в пиперени рулца - виж рецептата



Различна картофена салата - виж рецептата



Родопска салата - виж рецептата




Картофена салата с маслини - виж рецептата


Салата "Армения" - виж рецептата


6 коментара:

  1. Чудесни са ти всички идеи, Лети!
    И снимките са много апетитни!
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сърдечно благодаря, Дани!
      Започва да ми се появява коледното настроение, както си личи и по украсите и рецептите :-)
      Прегръдки!

      Изтриване
  2. Аз съм от любителите на картофените салати и ще се възползвам от интересните ти предложения, Лети!
    Както винаги - невероятни снимки!
    Спокойна вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Инче! Ще се радвам много, ако салатите ви харесат :-)
      Поздрави!

      Изтриване
  3. Много идейно - винаги може да си краднем по нещо вкусничко.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря!
      Ами може, може, аз за какво съм ги сложила тук, а? :-) :-)

      Изтриване