четвъртък, 25 март 2010 г.

Blog Magico Award

Днес съм много изненадана и много смутена. Изненадата е много приятна - награда от Дими - Тайната на нашата вечеря.
Смутена съм, защото изобщо не очаквах нещо подобно. Моят блог е толкова нов, а аз имам толкова още да уча...
Дими, благодаря ти от цялото си сърце! Не можеш да си представиш, какво означават думите ти за мен, защото ти си един от хората на които се възхищавам и далеч не само за кулинарните умения, а и за отзивчивостта, добротата, творческия дух, любовта към красотата и начина на нейното претворяване в ежедневието... и още доста неща!
За мен блога е нещо ново и не съм много наясно с реда, свързан с наградите. Затова, моля да бъда извинена, ако сбъркам нещо. Мисля, че би трябвало на свой ред да дам тази награда на друг блог. Аз искам да я дам на няколко човека, това са моите виртуални учители, от тях научих и продължавам да научавам много за кулинарията и не само за нея. Мисля за тях, като за магьосници в кухнята, за творчески личности и за добри хора.
Йоли - Вкусно с Йоли
Диди - Опитайте...
Пепи - Храна за мойте канибали
Марианка - Кулинарни страсти
Благодаря ви! За мен ще е чест, да приемете тази награда:

6 коментара:

  1. Лети, толкова се радвам, че оценяваш жеста ми и отдаваш значение на чувството на симпатия, вниманието, интереса, одобрението и поощрението - повод за виртуалното отличие!
    Благодаря ти на свой ред за милите, хубави думи, не ме карай да се смущавам на свой ред.. :-)

    Блогът ти е нов, но обещава вкусни, приготвени със старание и любов, уютно поднесени ястия! Ще го следя с интерес и занапред, взаимно ще си помагаме, споделяме впечатления, опит и познания..

    Поздрави сърдечни и :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Мила Дими, благодаря ти още веднъж! :-)
    Няма място за смущение, защото е самата истина - от теб и от всички други хубави хора, които споменах, съм научила толкова много. Ще се радвам и занапред да общувам с вас и да се наслаждавам на това, което правите :-)
    Пожелавам ти прекрасен и вълнуващ ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Лети,
    честита награда!
    Блогът ти е нов,
    но усета, желанието и любовта в кухнята се виждат - моите сърдечни поздавления!
    Благодаря на свой ред,
    за твоя жест на внимание, топли чувства и симпатия.
    С радост приемам тази награда от теб!
    Хубав, цветен и усмихнат уикенд, Диана

    ОтговорИзтриване
  4. Мила Лети, сърдечни поздравления за новото ти начинание! :) Чудесен блог!
    Благодаря ти за наградата и за добрите думи! Взаимно!:)
    Приятна и уютна вечер!

    Мариана

    ОтговорИзтриване
  5. Диди, Марианка, благодаря ви от все сърце! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Лети,
    приятно ми е и аз да ти подаря една награда.
    Ще се радвам, да ти хареса.
    Сърдечен поздрав, Диана

    ОтговорИзтриване