сряда, 5 април 2017 г.

Когато готвят мъжете: Домашно лимончело / Homemade limoncello


     Моят съпруг никога не прави нещата наполовина. Реши да приготви домашно лимончело и още щом ми го каза, за мен беше ясно, че скоро напитката ще е факт. Така и стана. При това, направи не какво да е лимончело, а направо великолепно - такова, каквото в магазин няма да намерите. За моя огромна изненада, приготвянето се оказа много лесно и съпругът ми се справи с лекота, аз очаквах да е нещо по-сложно и трудоемко. Сега се наслаждавам на чудесен, ароматен дижестив и на спомени за Италия. Понякога можеш да усетиш щастието с една единствена хапка или глътка. 
     За това удоволствие, огромна благодарност дължа на Ивана от блога "С нож и вилица в ръка", защото когато потърсихме автентична рецепта попаднахме на нейната и не сгрешихме когато и се доверихме. 

     Всички, които искат да разберат как се прави прекрасно лимончело, може да последват линка, който ще ги отведе до рецептата на Ивана за "Лимончело" - домашен лимонов ликьор



2 коментара:

  1. Благодаря за доверието, Лети!
    За мен е удоволствие рецептата ми да присъства в чудесния ти блог!
    Снимките са прекрасни!
    Да ви е сладко с лимоновия вкус и аромат на Италия!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ние благодарим на теб и на твоята свекърва за прекрасната рецепта!
      Получи се великолепно лимончело и всяка малка глътка ни навява скъпи спомени за Италия!
      Поздрави сърдечни!

      Изтриване