четвъртък, 19 февруари 2015 г.

Пилешки крилца със соев сос и мед / Нoney Baked Chicken Wings


   Днес на фокус ще бъде любимото ястие на дъщеричката ми. Приготвям крилца по тази рецепта, поне четири пъти в месеца. Много допадат и на двете ми деца. Рецептата е лесна и подготовката отнема много малко време.
   Опитайте и вие, надявам се да ви хареса! :-)

Пилешки крилца със соев сос и мед / Нoney Baked Chicken Wings

Продукти:

10-12 пилешки крилца,
около 60-70 ml соев сос (или около 7-8 с.л.),
1 кафена чаша вино,
3 с.л. зехтин,
2 ч.л. горчица,
3  с.л. лъжици мед (не захаросан, а течен),
1/2 ч.л. червен пипер 
сол и черен пипер на вкус,

  • Застелете тава с хартия за печене (така ще си спестите търкането после).
  • Наредете пилешките крилца. Поръсете ги лекичко със сол, но внимавайте - соевия сос, който ще се използва в рецептата също е солен. Така че, тези които обичат по-безсолни ястия, може изобщо да не солят крилцата, а останалите - да действат внимателно със солта. Поръсете крилцата с малко черен пипер и с червения пипер.
  • В купичка смесете виното, зехтина, горчицата, меда и соевия сос. Бъркайте, докато сместа стане хомогенна. Най-лесно и бързо е с телена бъркалка. Другият начин е, да сложите продуктите в буркан, да затворите капачката и да раздрусате енергично, докато продуктите се смесят добре.
  • С помоща на супена лъжица полейте всяко от крилцата със соево-медената смес. Покрийте тавичката с фолио. Печете на 200-210 градуса около 30-40 минути. После махнете фолиото и печете на грил-функцията на фурната (а който няма такава - на високи градуси), като поливате отвреме навреме крилцата със соса от тавичката, докато крилцата се зачервят апетитно.


18 коментара:

  1. Прекрасни са Лети :)) Правя ги по същия начин и са любими и на моите деца. По тази рецепта мариновам и ребрата, преди да ги опека и стават невероятни. Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. С ребра не съм опитвала, непременно ще пробвам. Благодаря за идеята, Кайти!
      Поздрави сърдечни!

      Изтриване
  2. Вкусно, много вкусно, Lety!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря много!
      Наистина са вкусни и децата ги обожават :-)
      Поздрави и хубави почивни дни!!

      Изтриване
  3. Чудесни са, Лети!
    Сядам с децата :)
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нареждай се на масата, Дани ще има за всички ;-)
      Поздрави и хубав уикенд!

      Изтриване
  4. Лети, това е любимо, но предпочитам бутчетата.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Весе, правила съм и с бутчета - все си е вкусно, но малката госпожица държи на крилцата :-)
      Поздрави и пожелание за чудесни почивни дни!

      Изтриване
  5. Много апетитни крилца, Лети!
    И аз харесвам такива, грабвам си едничко :)
    Прегръдка за теб и хубава вечер :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Пепинко!
      Взимай, взимай, че не останаха, децата ги излапват бързо ;-)
      Прегръдки и хубави почивни дни!

      Изтриване
  6. Как няма да им харесва! И на пораснало дете като мен много биха се усладили. :)
    Прегръдки, Лети!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, мила!
      Те и на мен ми се услаждат, ама трябва да се внимава с калориите, че вкусни, ама калорични - изобщо не мога да хапна колкото ми се иска :-)
      Прегръдки и хубави почивни дни, Гери!

      Изтриване
  7. Апетитни и съблазнителни! И не на последно място - бързо за приготвяне!
    Хубава вечер, Лети!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Тили!
      Вярно е, лесни са за приготвяне и много вкусни стават - изобщо, идеална рецепта за децата!
      Поздрави сърдечни!

      Изтриване
  8. Прекрасно звучи но дали не разбрах за бяло вино ли говорим? ??

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ели, наистина съм пропуснала да напиша вида на виното. Благодаря, че ми обърнахте внимание, ще добавя в рецептата.
      Бяло вино слагам, но веднъж когато не бях забелязала, че бялото ми вино е свършило, приготвих и с червено. Стават малко по-различни, но пак си бяха много вкусни. Все пак, предпочитам да ги правя с бяло.
      Сърдечни поздрави и отново благодаря!

      Изтриване
  9. Киснете ли ги преди това,или направо в тавата :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз ги приготвям без предварително да ги накисвам в марината.

      Изтриване