сряда, 11 януари 2017 г.

Куркудена чорба по рецепта на Илиана


   Никога не бях опитвала такава супа – приготвя се със свинско месо, зелева чорба и лук (праз). Оказа се, че е прекрасна за зимните дни – много вкусна, засищаща, без да става тежко на стомаха и приятно сгряваща в мразовитото време. 
     Рецепти за тази чорбичка открих много, включително и в готварски книги. В различните краища на България я приготвят по различен начин – някои само с лук, други слагат и праз, някои прибавят и кисело зеле, както и суха чушка. Изобщо, вариантите са много. Аз избрах да се доверя на рецептата на Илиана от блога "Щъркелово гнездо" по няколко птричини: първо при нея видях тази супа и ми се стори невероятно вкусна и примамлива, второ – нейната рецепта е семейна, а аз много харесвам изпитани във времето семейни гозби и трето – каквото и да съм пробвала от нейните рецепти, винаги е много вкусно и сполучливо. 
     Единственото нещо което промених в нейната рецепта е, че не използвах само лук, а смесено – 1 глава лук и един стрък праз.
     Опитайте и вие – супата е много подходяща за снежното време навън. Аз определено ще повторя, защото цялото семейство я хареса и виждам, че ще стане една от редовно приготвяните зимни супи у дома.

    За рецептата, по която да приготвите супата – вижте ето тук (блога на Илиана "Щъркелово гнездо"). Там може да намерите още много чудесни рецепти.




4 коментара:

  1. Благодаря ти за доверието, Лети!
    Чудесна е станала твоята чорбичка. Нося си паничката :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз ти благодаря, Илианка!
      Рецептата е страхотна, облизахме си пръстите. Това ще стане една от предпочитаните вкъщи зимни супички :-)
      Прегръдки!

      Изтриване
  2. Вили, приготвяла съм тази супа, именно изкушена от Илианка, преди години и наистина е чудесна!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е Весе - идеална е за зимните дни, особено ако са мразовити като последната седмица :-)
      Поздрави!

      Изтриване